Home » Verzenden & Retourneren

Verzenden & retourneren

 

Verpakking
Uiteraard wenst u uw Antwerpse Handjes in optimale kwaliteit te ontvangen. We besteden dan ook veel zorg aan de wijze waarop wij uw bestelling verpakken. Alle producten worden verstuurd in een stevige verpakking voorzien van voldoende schokabsorberend vulmateriaal. N.B. bij hoge temperaturen behouden wij ons het recht om de verzending uit te stellen tot een gunstiger moment - dit geldt voornamelijk voor de chocolade handjes.

Levering
Voor de levering van onze chocolade maken wij gebruik van bpost, PostNL en DPD.

Wij streven ernaar om uw producten na ontvangst van uw betaling binnen 1 tot maximaal 5 werkdagen nadat de betaling is ontvangen te versturen. U ontvangt altijd een bevestiging wanneer uw bestelling wordt verstuurd.

Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is (wat alleen in uitzonderlijke situaties voorkomt) berichten wij u zo spoedig mogelijk via e-mail. U kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te kiezen. De keuze staat u vrij.

Verzendkosten
Voor België hanteren wij de volgende tarieven:
t/m 2 kg: 6,95 EUR
2 - 10 kg: 8,80 EUR
10 - 30 kg: 14,90 EUR

Voor Nederland hanteren wij de volgende tarieven:
t/m 10 kg: 6,95 EUR
10 - 30 kg: 13,25 EUR

Ook voor de overige landen hanteren wij de gunstige verzendkosten van PostNL en bpost. De verzendkosten kunnen voor het betreffende land direct worden weergegeven in het winkelwagentje van onze webwinkel.

Retourmogelijkheden
Het herroeppingsrecht van 14 dagen is niet van toepassing, aangezien de producten die verkocht worden via de website beperkt houdbaar zijn en vanuit hygiënisch oogpunt niet kunnen worden teruggenomen na het openen van de verzegeling/verpakking. 

 

Indien u na opening van de verpakking echter toch een probleem vaststelt, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier en vermeld a.u.b. uw bestelnummer en het door u vastgestelde probleem. We bekijken dan samen met u hoe we dit kunnen oplossen.

 

Mocht u ondanks alles ontevreden zijn met de afhandeling van uw probleem, dan kunt u te alle tijden een beroep doen op de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk (voor Nederland) of Webshop Trustmark (voor België).